20-07-14 balatonfured - Reisverslag uit Balatonfüred, Hongarije van fam zwijnenberg - WaarBenJij.nu 20-07-14 balatonfured - Reisverslag uit Balatonfüred, Hongarije van fam zwijnenberg - WaarBenJij.nu

20-07-14 balatonfured

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg fam

20 Juli 2014 | Hongarije, Balatonfüred

'S ochtends bij het ontbijt plotseling een luide knal. Een auto die vuil ophaalt op de camping is over de waveboard van Wout gereden. De achterkant is eraf gebroken. Gelukkig kan Wout er nog wel op.
Het is weer warm dus afkoelen bij het meer. Omdat het zondag is zijn er veel Hongaren die ook afkoeling zoeken. In de schaduw is het 34 graden. Wanneer je echter in je badkleding, biertje in de hand en verder niets doet kun je het prima volhouden ;-)

• 20 Juli 2014 - 18:25

Iny Zwijnenberg:

Hallo allemaal. Hier een berichtje van jullie oma.ja ja ik doe het zelf. Leuk alles van jullie te horen. Gelukkig heeft de vuilauto niet over wout gereden dat was erger. vermaken de kids zich. aan de gezichten te zien denk ik wel. Het is hier snikheet. Niet fijn. We wisselen alles uit met oma kendra dus dat gaat ook goed. Aan de Torenvalk is alles o.k. Zo, dit was een beetje nieuws van hier. Nog veel plezier en een dikke kus voor BRITT en een aai over de bol voor wout. Groetjes van Oma en Opa.

• 21 Juli 2014 - 02:53

Petra Zwijnenberg:

Klinkt heel vervelend, have fun nog!