21-07-14 balatonfured - Reisverslag uit Balatonfüred, Hongarije van fam zwijnenberg - WaarBenJij.nu 21-07-14 balatonfured - Reisverslag uit Balatonfüred, Hongarije van fam zwijnenberg - WaarBenJij.nu

21-07-14 balatonfured

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg fam

21 Juli 2014 | Hongarije, Balatonfüred

Gisteravond heeft het niet geonweerd, dus de dag begint al warm. Toch waait het behoorlijk, dus maar eens kijken of ik nog kan surfen. Zeker 25 jaar niet gedaan, maar zoiets verleer je toch niet?
We huren een plank, zeil van 5,5 m2 erbij en gaan. De wind is stevig, dus dat wordt spannend. Nou ja, om een lang verhaal kort te houden: ik heb te weinig grip op de plank (glad , ligt niet aan mij) en het waait te hard (ligt ook niet aan mij). Ik lig meer in het water dan dat ik surf, jammer maar helaas. De verhuurder verwoord het mooi, surfen verleer je net als fietsen niet,alleen begin ik meteen met een bergrit na 25 jaar. Een hele geruststelling ;-)
Terug op de kant voel ik mijn rug al. Helaas gaat het snel slechter en s middags kan ik niet meer uit een stoel komen. Wanneer dat eindelijk is gelukt, lukt staan nauwelijks. De pijn trekt van mijn rug naar de linker heup en knie. Pijnstiller nemen en hopen dat het wegtrekt. S avonds nog niets beter. Veel pijn bij iedere beweging, lijkt op de hernia van jaren geleden. Afwachten hoe het morgen is en vooral niets melden aan thuisfront, maken ze zich alleen maar zorgen. Languit op de grond liggen gaat nog het beste, dus dat doe ik dan maar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Hongarije, Balatonfüred

fam

Actief sinds 13 Juni 2010
Verslag gelezen: 192
Totaal aantal bezoekers 24928

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 28 Juli 2014

Tsjechie, Hongarije en Oostenrijk 2014

18 Juni 2013 - 08 Augustus 2013

Dubai, Maleisie en Singapore 2013

22 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Zuid West USA 2010

Landen bezocht: