19-07-14 Boedapest balatonfured - Reisverslag uit Balatonfüred-fürdő, Hongarije van fam zwijnenberg - WaarBenJij.nu 19-07-14 Boedapest balatonfured - Reisverslag uit Balatonfüred-fürdő, Hongarije van fam zwijnenberg - WaarBenJij.nu

19-07-14 Boedapest balatonfured

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg fam

19 Juli 2014 | Hongarije, Balatonfüred-fürdő

19 07-14 Boedapest balatonfured

Ik ben als eerste wakker, de anderen zijn nog in diepe slaap. Het is al warm op de kamer. Voorzichtig even de iPad aan en ff kijk of er nog nieuws is. De ramp met het toestel in de Oekraïne dringt nu pas goed tot ons door. Langzaam wordt iedereen wakker. Het ontbijt in bibi panzio is heerlijk. Lekkere broodjes, gevarieerd beleg, yoghurt en men maakt de eitjes ter plekke klaar. Dan wordt het tijd om te gaan. We brengen de spullen naar de auto in de parkeergarage, wat gaan we doen want het wordt 35 graden. Door de stad sjouwen is dan niet echt leuk. We besluiten in het winkelcentrum te blijven. Er wordt wat kleding gekocht en dan op naar balatonfured. Helaas komen we buiten Boedapest in een file. Fijn met 35 graden. Met 15 minuten vertraging, valt mee, komen we bij de camping aan.
Snel het water in, afkoelen. S avonds een hamburger en buiten een boekje lezen. Weer een relaxte vakantiedag.