Singapore naar delden - Reisverslag uit Delden, Nederland van fam zwijnenberg - WaarBenJij.nu Singapore naar delden - Reisverslag uit Delden, Nederland van fam zwijnenberg - WaarBenJij.nu

Singapore naar delden

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg fam

08 Augustus 2013 | Nederland, Delden

Om iets na middernacht hebben we de controle van de handbagage gehad en nemen we onze plaats in. Daar komt Britt tot de ontdekking dat we via Colombo, Sri Lanka vliegen. Eerst denken de dames dat we in het verkeerde vliegtuig zitten, maar ik vertel ze dat ik dit al wist. Laten we maar zeggen een surprise. Helaas wordt deze niet echt gewaardeerd.
We vertrekken op tijd. In het pad naast me zit een erg dikke man. De Engelsman ernaast heeft weinig ruimte en het loopt uit de hand. Slaande ruzie, gevoed door drank bij de Engelsman. De oplossing is dat de dikke man een upgrade krijgt naar de business class.
We landen in Sri Lanka en zijn daar 1,5 uur. Dan door naar Dubai. We zijn in Dubai zo'n 10 uur onderweg, maar omdat de klok terug wordt gezet lijkt het pas 6 uur. Weinig slaap, iedereen wordt er niet vrolijk op. Nog twee uur wachten en dan op naar dusseldorf. Ook nu vertrekt emirates keurig op tijd. Om 13.15 landen we in dusseldorf en zit het er bijna op. Even zoeken waar Parkhaus 7 ook al weer was. De auto staat nog steeds op de groene verdieping. Ik maak de grap "even kijken of alles nog heel is". Wat schetst onze verbazing, aan de linkerkant over beide deuren een grote kras. Shit, een of andere sukkel heeft met inparkeren onze beide deuren geraakt. Dan ziet Esther achter de ruitenwisser een briefje. Daar staat op dat we ons bij de politie moeten melden in Parkhaus 3. Dat doen we dan maar. Ik word netjes geholpen door een agent. Uit een grote map komt een schadeformulier, dat al is ondertekent. Blijkbaar heeft de chauffeur het gemeld of heeft een agent het zien gebeuren. Dat scheelt een hoop gedoe met de verzekering.
We staan nog een kwartiertje in de file, maar zijn om vier uur bij het dierenpension om Sasha op te halen. We zijn weer veilig thuis en compleet.