Pulau Redang - Reisverslag uit Pulau Redang, Maleisië van fam zwijnenberg - WaarBenJij.nu Pulau Redang - Reisverslag uit Pulau Redang, Maleisië van fam zwijnenberg - WaarBenJij.nu

Pulau Redang

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg fam

04 Augustus 2013 | Maleisië, Pulau Redang

De dag begint niet zo goed. Wout heeft overgegeven en diarree. Even afwachten hoe zich dit ontwikkeld. Esther en Britt gaan samen ontbijten en ik blijf bij wout. De dames nemen van het ontbijt cakejes, croissants, geroosterd brood en en jam mee, dus ik hoef geen honger te leiden. Wout eet ook twee geroosterde broodjes en lijkt al iets beter te pas. Het is voor het eerst helder, dus snel naar het zwembad.
Gelukkig heeft wout nergens meer last van, hij vraagt al weer om ijs.
Tussen de middag maken we een paar mooie foto's. Dan gaan we nog even snorkelen. Esther en ik zien meerdere haaien. Blijft tegelijk mooi en spannend. Wanneer ik daarna met Britt ga, zien we ze helaas niet meer. Op het strand is het te heet om te blijven, snel weer naar het zwembad. De kinderen vermaken zich prima met andere Nederlandse kinderen die we onderweg al vaker zijn tegengekomen (jammer dat het PSV fans zijn ;-) )
Vanavond weer skypen met het thuisfront en dan de koffers inpakken want morgen vertrekken we naar Singapore.We eten nog een keer tussen de meute Chinezen en zitten dan nog een uurtje op het strand. Lekker een cocktail (maitai en mojito) terwijl we luisteren naar de Chinese band die allerlei ' hits' speelt. Net wanneer we binnen zijn begint het weer te donderen en regenen.