Pulau Redang - Reisverslag uit Pulau Redang, Maleisië van fam zwijnenberg - WaarBenJij.nu Pulau Redang - Reisverslag uit Pulau Redang, Maleisië van fam zwijnenberg - WaarBenJij.nu

Pulau Redang

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg fam

03 Augustus 2013 | Maleisië, Pulau Redang

Om half negen besluit ik iedereen maar eens wakker te maken door een nummer van Armin van Buuren te draaien. Op de iPad heb ik dan al een paar hoofdstukken van 'ik, Zlatan' gelezen.
Het ontbijt is prima. De dames bestellen een foodreflexologie voor tussen de middag, wout en ik gaan wel snorkelen, onderscheid moet er zijn. Tijdens het snorkelen zie ik weer een haai, best een beetje eng.
'sMiddags is het eten prima. De zon schijnt en het strand en de zee zien er prachtig uit. Na het eten foto's maken, maar helaas begint het te betrekken. Dan de eerste bliksem en donder en even later begint het zachtjes te regenen. Shit, om tien uur is dat niet erg maar het is pas vier uur. Gelukkig houdt het na een half uurtje op met regenen en kunnen we weer naar het zwembad.
's Avonds is het eten ook prima, er staat oa sateh en BBQ op het menu. We eten ons lekker vol en nemen daarna nog een ijsje. Wanneer we weer thuiskomen doe ik de deur open, en wie kijkt ons aan? Een hele grote kakkerlak, brrr. Ik probeer hem uit te schakelen, maar hij schiet onder een plint weg. Hm, hopen dat hij daar blijft zitten. We besluiten welke de koffers goed dicht te houden, want deze huisvriend willen we niet meenemen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Maleisië, Pulau Redang

fam

Actief sinds 13 Juni 2010
Verslag gelezen: 168
Totaal aantal bezoekers 25016

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 28 Juli 2014

Tsjechie, Hongarije en Oostenrijk 2014

18 Juni 2013 - 08 Augustus 2013

Dubai, Maleisie en Singapore 2013

22 Juli 2010 - 15 Augustus 2010

Zuid West USA 2010

Landen bezocht: