Dubai naar Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van fam zwijnenberg - WaarBenJij.nu Dubai naar Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van fam zwijnenberg - WaarBenJij.nu

Dubai naar Kuala Lumpur

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg fam

20 Juli 2013 | Maleisië, Kuala Lumpur

Om 07.00 uur gaat de wekker. Opstaan, Esther wakker maken en de kinderen nog even laten slapen. Gauw douchen en dan naar de lobby. Uitchecken is zo gebeurt en met de auto van het hotel naar het vliegveld. Het is niet druk en we zijn snel ingecheckt en door de douane. Achter de douane veel shops met erg prijzige spullen. We bestellen een paar heerlijke broodjes, lopen nog een rondje en dan het vliegtuig in.
We zitten op de achterste rij van het voorste gedeelte, weer met z'n vieren naast elkaar. Wederom een zeer uitgebreid, ander, aanbod van films, muziek en spelletjes. We zitten nog maar net of het eten wordt al gebracht. Ook dit keer smaakt het prima, saté en beef shezuan.
Precies op tijd landen we. Net als in Dubai gaan we met een trein van de ene naar de andere terminal. Het wachten op de koffers duurt lang. Buiten het gebouw staat een mannetje met een bord met onze naam. Hij brengt ons naar een busje met airco. De chauffeur vertelt van alles en nog wat onderweg. Goed opletten, want het is Engels meteen zwaar accent. Furama bukit Bintang hotel is groot en ziet er ongeveer 10 keer beter uit dan ons hotel in Dubai (dat op papier 4 sterren heeft, echt niet).
We hebben weer 3 kamers, 2 badkamers, 3 tv's dus dat lukt wel de komende 1,5 dag.