Van Taman Negara naar Cameron highlands - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van fam zwijnenberg - WaarBenJij.nu Van Taman Negara naar Cameron highlands - Reisverslag uit Cameron Highlands, Maleisië van fam zwijnenberg - WaarBenJij.nu

Van Taman Negara naar Cameron highlands

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg fam

25 Juli 2013 | Maleisië, Cameron Highlands

Na rustig te hebben ontbeten gaan we met de boot volgeladen met koffers de rivier over. Ik haal de auto van de parkeerplaats en rijd naar de oever. Koffers achterin en gaan. De navigatie geeft aan dat het een ritje wordt van bijna 6 uur. Pfff, dat is best lang. Onderweg in een dorpje snel tanken en daar gaan we weer. Heuvel op, heuvel af, de een na de andere bocht en diverse hobbels en kuilen. Stukken waar je ruim 100 km per uur kunt rijden, wisselen af met stapvoets rijden. Wel is het een erg mooi landschap dat aan ons voorbij trekt. Om 16.15 uur komen we aan bij het strawberry park resort. We hebben weer een prachtige kamer met een schitterend uitzicht op de groene heuvels. Esther en ik lopen een rondje om te zien wat er allemaal is. We zien diverse restaurants en een zwembad, dat wordt vast genieten.
's Avonds eten we in het Thaise restaurant in het hotel. Het is erg veel, erg lekker en voor Maleisische begrippen erg duur (alles voor 90 euro: voorgerechten, soep, rijsttafel, nagerecht, koffie, wijn, bier en meerdere fresh juices strawberry, niet per persoon maar samen! ) Valt dus wel mee