Pulau perhentian - Reisverslag uit Pulau Perhentian Kecil, Maleisië van fam zwijnenberg - WaarBenJij.nu Pulau perhentian - Reisverslag uit Pulau Perhentian Kecil, Maleisië van fam zwijnenberg - WaarBenJij.nu

Pulau perhentian

Door: Erwin

Blijf op de hoogte en volg fam

01 Augustus 2013 | Maleisië, Pulau Perhentian Kecil

Vandaag hebben we geen verplichte onderdelen op het programma staan. We ontbijten rustig en gaan dan een paar uurtjes naar het strand. De storm van gisteravond heeft ervoor gezorgd dat de zee nog behoorlijk wild is. Hoge golven komen op de kust af. Ook dat is leuk om je in uit te leven. Hoewel de zon niet fel schijnt, verkleur je behoorlijk snel en moeten we oppassen niet te verbranden. Britt blijft lekker op de buik liggen zonnen met als resultaat een rode rug. Tussen de middag eten op het resort. Ik denk noodles besteld te hebben, maar krijg een heerlijke soep (met onderin ook noodles).
's Middags weer naar het strand. Toch maar een beetje inde schaduw van de palmen, want het verkleuren gaat erg snel.
Tegen de avond begint het weer te waaien en een stevige regenbui volgt. Na ruim een uur wordt het droog. We besluiten toch maar op het resort te eten en niet het risico te lopen in een tropische bui te belanden. Uiteraard bleef het droog. Buiten voor ons terras heeft het plaatselijke kikkerstrompetkorps zich klaargemaakt voor een concert. Wat een pokkeherrie!.